Instondo Academy
Thema's Tijdschriften Academy Webshop Congressen Contact Over ons
Inloggen
Winkelmand (0)
Ondersteuning aan professionals werkzaam in het onderwijs
  • Leerling
    Leren
    Gedrag
    Het jonge kind
    Intelligentie
    Toon alles
  • Ouder
    Ouderbetrokkenheid
    Communicatie
    Toon alles
  • Team
    Samenwerking en coaching
    Communicatie
    Onderwijskundige ontwikkeling
    Persoonlijke ontwikkeling
    Toon alles
  • Nieuw
  • TIBtools reeks
  • Downloads
  • Klantenservice
    • Contact
    • Bestelinformatie
    • Auteursinformatie
    • Algemene voorwaarden
    • Disclaimer
Home

Tandem IB’er en directeur: werken aan schoolontwikkeling

Tandem IB’er en directeur: werken aan schoolontwikkeling
ISBN 9789463172066 | Paperback | 1 2023
€ 26,00
Bestellen

Om de kwaliteit van onderwijs op hoog niveau te brengen en houden is permanente schoolontwikkeling nodig. De leerkracht doet ertoe en in de klas moet het gebeuren, maar de tandem van directeur en IB'er is de motor van schoolontwikkeling. "Als wij het leren van leerlingen willen verbeteren, moeten we het leren van leerkrachten versterken." 

 

In deze TIBtool gaan we in op de rol die IB'er en directeur hebben in deze schoolontwikkeling. Hoe werken zij samen en hoe versterken zij elkaar? En hoe kunnen zij op een oplossingsgerichte manier samen sturing geven aan een school waar samen leren en eigenaarschap centraal staan? Daarnaast bevat de TIBtool relevante informatie over aansturen van professionals en over professionele ruimte.

 

Lees hier de recensie over deze TIBtool 

 

Berndine de Wolff is psycholoog, arbeids- & organisatiedeskundige en gecertificeerd managementconsultant. Ze heeft ruim 25 jaar ervaring als organisatieadviseur in diverse branches. Daarnaast heeft ze de afgelopen jaren voor School aan Zet het model “lerende organisatie” binnen het basisonderwijs mede op de kaart gezet. Berndine verzorgt eveneens de de training voor tandems bij Instondo Academy. 


Marjan Plazier is al ruim 30 jaar actief in het onderwijs in Noord Holland en Utrecht. Als opleider in de Master (S)EN, orthopedagoog, coach en leidinggevende, onderwijsadviseur en relatiemanager. Dit kreeg vorm binnen het speciaal (basis)onderwijs cluster 3 en 4, de ambulante begeleiding en binnen de Hogescholen Fontys en Utrecht. Sinds 1 mei 2019 is zij algemeen directeur kindcentra bij Stichting Tabijn in Heemskerk.


Copyright © 2025 INSTONDO B.V.